czwartek, 20 września 2012

Trzepot skrzydeł


Każdy fan Plotkary zwrócił uwagę na dekorację w pokoju Sereny. Ja zapragnęłam mieć podobną. W pokazany niżej sposób można bardzo łatwo zrobić ciekawą dekorację ścienną DIY.
Co potrzebujemy:
Brystol ( u mnie 3 kolory), nożyczki, ewentualnie nożyk, ołówek, taśma dwustronna

Krok 1. Na białym bloku technicznym rysujemy kształt motyli ( lub odrysowujemy z szablonów dostępnych w internecie) i wycinamy.

Krok 2. Motylki odrysowujemy i  wycinamy.
Krok 3. Wyginamy skrzydełka i do tułowia przylepiamy taśmę dwustronną.

Krok 4. Rozpoczynamy przylepianie.
 U mnie wyszło tak jak na zdjęciach poniżej.











4 komentarze:

  1. super! kocham Plotkarę <3


    Kochana, zapraszam na KONKURS na moim blogu, do wygrania dowolna bransoletka i dowolny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Jakbym miała miejsce na ścianie to bym takie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ABY BYŁO STARANNIEJ MOZNA KUPIĆ 3 DZIURKACZE O RÓŻNEJ WIELKOŚCI Z MOTYWEM MOTYLA I WYCINAĆ AUTOMATYCZNIE.

    OdpowiedzUsuń
  4. tez pomyslałam o dzurkaczu. Mniej roboty:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zostaw coś po sobie :)